Händelserik dag i stallet!

Idag har det skett stora förändringar i stallet!
 
Jag har tagit mod till mig och skickat iväg mina äldsta trotjänare!
Jag har alltså skickat iväg Apple & Anti till en foderfamilj :) Dem kommer nu att bo på en gård på landet med många stora hagar. 
Jag kommer att sakna dessa herrar men jag är glad att dem reser tillsammans, då de är bästa vänner.
 
Både Anti och Apple såg så glada ut när dem fick komma ut i stora stora hagar!
 
 
 
 
Anledningen till att jag lånar ut dessa herrar, är att det var en ny häst på väg in i stallet! :D
 
 
 
Andalusier stoet BraveAngel har idag blivit en ny medlem hos oss. Hon trivs bra och är redan inställd i stallet. Hon har redan passat ut en utrustning. Så får vi se om hon får en nyare utrustning senare kanske :) 
Denna häst är vacker som få, och jag hoppas vi kommer passa bra ihop. Tillsvidare får hon gå i en egen hage här hemma.
 
 
 
 
 
 
Innan BraveAngel kom till stallet så hann jag rida både Brave och Ash! 
Ash fick träna hårt idag, och hon levlade upp till 13 :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0