I väntans tider

Idag har jag bekantat mig mer med Äyi och Eagle :D
2 härliga underbara hästar!
 
Idag var dock alla hästarna i stallet trötta och på lite vresigt humör :( Jag har en tjej som hjälper mig med alla hästarna i stallet och hon var bortrest i helgen. Därav känner sig alla lite bortglömda för tillfället...
 
 
Jag har redan nu börjat bära kläder som passar till Halloween! :D Kände mig extremt cool till och med när jag utförde sådana tråkiga sysslor som att fiska!
Mer Utklädnad åt Jorvikfolket! 
 
 
Utklädnaden passade jätte bra ihop med både Äyi & Eagle. Tycker det blev riktigt snyggt! :)
Masken för ansiktet är sparad sedan förra årets Halloween, har jag för mig.
 
 
The Eagle is flying!
 
Alanis Moonstorm
2014-10-28 @ 20:59:16
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/

Oooh! Den masken känner jag inte igen x) Var den i Shoppen eller fick du den av ett spöke jag missade?

Svar: Oj Oj haha! Förlåt mig, men jag kommer faktiskt inte ihåg. Kan mycket väl varit både shop eller spöke ;)
Ada Wolfdaughter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0