Torsdags Träning

Idag har varit en produktiv träningsdag! Kommer definitivt få träningsvärk efter detta. Idag har jag alltså ridit totalt 4 hästar :)
 
Brave levlade idag upp till 12. 
Rocket levlade idag upp till 11.
Ruby var hal som en ål och busig som vanligt.
 
Herr Brave kommer bra överrens med BraveAngel
 
Stadiga Rocket!
 
Ruby rockar loss på beachen!
 
 
 
Idag bekantade jag mig med BraveAngel.
Har bestämt mig för att kalla denna vackra dam för " Äyi ".
 
 
Vi tog en kort tur i paddocken i Moorland. Sedan red vi över till Steves för att fixa en ny frisyr på damen. Där passade vi även på att rida lite i hans paddock framför stallet :) 
Det hela gick jätte bra! Det var lite klurigt att hänga med i hennes välldigt flygande steg. Som tur var är jag lite van sen tidigare, då Ash har samma typ av luftiga gångarter :)
Dessutom fick hon ny utrustning idag, som vi passade ut i Fort Pinta. 
 
 
Den snygga, ulliga jackan jag har på mig när jag rider Äyi, köpte jag även för 9600 js i GÅD. Den är välldigt mysig och perfekt nu till hösten! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0