EverBeam aka. Katniss

Här är min nya Böna <3 :D Den vildaste, piggaste hästen jag någonsin suttit på! Hej och hå hur ska detta gå?
Detta sto beskrivs med orden : Modig, Atlet, Kaxig, Vild, Snabb... ... i princip så! ;)
 
 
Everbeam aka. Katniss
 
Min 2a Morganhäst, Min 5e i Beam-familjen, Mitt 7e sto, Min 16e häst
 
Välkommen :D Dig har jag spanat in länge...
 
 
 
                         
 
Cynthia Winterborn
2015-09-01 @ 18:17:12
URL: http://winterborn.blogg.se/

Jag undrar nu: Varför Katniss? XD Tycker du också om hungerspelen?

Svar: Japp det är från Hungerspelen :D Everbeam låter så likt Everdeen, därav blev det Katniss ;)
Ada Wolfdaughter

Cynthia Winterborn
2015-09-02 @ 13:39:04
URL: http://winterborn.blogg.se/

Ja just det! Everdeen! ... Då kan du se en gång, hur uppmärksamt jag läser dina inlägg *le* :D Är det egentligen också bekant i Sverige, att Hungerspelen ska vara en plagiat av boken "Battle Royal"? Jag läste den (finns på nätet någonstans och är väldig spännande med, om man tycker om japansk psykologi) och det finns flera paralleller, men inte alls. Kan jag varmt rekommendera att läsa! =D

Svar: Hihi vad gullig du är :D Tack!Nej det visste jag inte! :O Läste lite nu, och ja sammanfattningen låter ju i det stora hela som samma handling ungefär. Har du sett den filmen från boken också?
Ada Wolfdaughter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0