Min älskade Air

Har umgåtts med och ridit min älskade Air <3
 
 
Det var såååå länge sen... Han har varit en favorit sedan första gången jag besökte Fort Pinta och la ögonen på honom :D
 
Enda killen i stallet som Stolt klär i och bär rosa
 
Inte nog med att jag har haft ett par trevliga dagar med honom innefattandes träningsbanor, longering över cavaletti och uteritter så har även min kära mamma ridit på Air medan jag har varit "instruktör" :)
 
 
Hon tyckte det var riktigt roligt. Hon trivs med och litar mycket på Air! Han är ju en typiskt väluppfostrad, välriden välutbildad gentleman. Dressyrhäst såklart ;) då det är det som intresserar både mamma och mig mest. 
En annan av mammas favoriter är Moonbi! Också han är ju en dressyrhäst som är "väluppfostrad, välriden välutbildad gentleman".
 
De hästar som min mamma gillar välldigt mycket är Apple, Moonbi, Air och Rocket. Detta är trygga, snälla, välridna hästar som tar hand om sin ryttare. Dessa 4 låter jag henne pyssla om och motionera så mycket hon vill! Rocket och Moonbi är väll dem som mest är "hennes hästar".
Men Apple och Moonbi är ju iväg nu, och har varit det ett tag, så därför blir det mest Rocket hon rider. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0