Älskar, Älskar, Älskar

Fina Rebell är så duktig! :D 
Han fick komma ut på ridbanan igår igen, och shiet vilken dressyrherre! Mamma mia :D Sååå snygga är vi nu också i matchande färg till honom! Han fick även köra ett terränglopp igår, och oooj vilken snabb kille :o Vi slog rekord! Han är typ level 3 och har mer i snabbhet än tex mina andra hästar som är över level 10 xD tokigt eller vad...?
 
 
Jag äääälskar min nya ridhjälm <3
Jag ääääälskar hur jag och Rebell ser ut nu <3
Jag känner mig kär ;)
 
 
 
 
 
Har varit i nya Gallerian i Jorvik City och shoppat slut på aaaallllaaaa mina sc... :O åååh... hur liksom?! Jag ångrar att jag ej köpte mer sc vid senaste dubblasc-helgen :(
Pengarna tog slut innan jag hann börja på o köpa träns,,, hann bara köpa ett träns innan pengarna tog slut :( Så matchande träns får inköpas snarast!
 
Här nedan är bilder där allt är nyköpt! :D (förutom handskarna...)
 
 
         
 
         
 
         
 
Inget är matchat på dessa bilder... Visar bara upp vad jag köpt ;)
Jag har för mig jag köpte 1 ridhjälm, 2 ridstövlar, 1 ridbyxor, 3 par ridjackor/tröjor, 1 träns, 5 schabrak, 4 sadlar...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0