See you later

Skickade iväg Moonbi idag <3 Alltid lika sorgligt... Då jag vet att de hästar som är i level 15, och skickar iväg, kommer jag troligtvis typ aldrig ta hem igen... 
 
 
Jag uppskattar nya projekt, och att levla hästar. Förstår inte riktigt syftet med att sitta på en fulllevlad häst och göra tävlingar enbart för att försöka få en bättre tid :P jag är inte så mycket av en tävlingsmänniska!
Jag blir bara lite småstressad i kroppen utav att göra hoppbanor med en level 15 häst! :( och tänker på all xp jag förlorar, som egentligen kunde gått till en häst som inte är level 15. Så bye bye till mina level 15 hästar, och in med nya små raringar :) Sorgligt dock!
 
Någon gång lär dem väll få komma hem på några fotosessions :) När man saknar dem alldeles för mycket...
Alanis Moonstorm
2015-02-17 @ 00:53:31
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/

Du får börja tävla i championat med dem :D Så får de komma hem och ta lite medaljer

Svar: Joo det är ju ett bra förslag! :) tyvärr är championat en ytterligare grej jag inte riktigt förstår det roliga med... Men ja, jag får nog ta o testa lite mer!
Ada Wolfdaughter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0