Tvillingar

Tog ut damen Belle på en tur idag :) Hon var verkligen inte sugen på att hoppa idag... Det var faktiskt inte riktigt hennes dag alls idag! Hon var rent generellt trött. Inte så att hon var sur eller sne, utan hon var nyfiken och positiv :) men hon tog allt i sin egen takt. Övergångar gick segt, och det fanns noll smidighet vid t.ex. Joshs träningsbana i Moorland.
 
Men trots att denna dam var allmänt "enbart" en underbar, mysig, stabil skogsmulle idag så tog hon sig faktiskt upp till level 10 OCH hon slog ett personligt rekord på en bana :D
 
 
Vi träffade även på Belles syster Beauty :) <3 Så söta man kan vara! Vem är vem tror ni? ;)
Ryttaren till Beauty är såklart Sophia Bravehome, som precis som jag ; Älskar Rosa!
 
 
 
Mailade även support idag, angående problem med att se mina klubbkompisar... :( Har fått nog nu, såhär ska det inte vara! Hoppas jag får vettigt svar, och att de kan lösa det snabbt för i ärlighetens namn har det varit ett problem flera månader nu... Jag tänker alltid positivt och tänker att SSO ska lösa det av sig självt så småningom, men nej... TJI fick jag och min naiva tro. 
 
Cynthia Winterborn
2015-06-03 @ 19:31:57
URL: http://winterborn.blogg.se/

Jag håller tummarna för dig, att det ska funka med supporten och att du ska ha mer tur än jag! XD Egentligen är det inte underligt, att de har så många problem med spelarna. Man kör helt enkelt, om de inte skulle svara i en bra tid. Jag funderar nu också, om jag helt enkelt lämnar ut min tyska SR-account utan att de har reagerat. Det kan inte vara, att man så länge måste vänta på ett svar resp. reaktion. Två månader är det nu!!! Ofattbart!! XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0