SockerSöt Dröm

Gud... Tog ut Busungen Ruby idag... Och fick en smärre chock när jag inser att hon är level 12... Hon kommer föralltid vara min lilla bustjejja <3
Och helt vuxen, mogen och väluppfostrad blir hon nog aldrig ;)
 
 
 
 
Ruby blev såå glad över att få komma ut :D
Vi red först lite i Moorland paddock för att mjuka upp, och göra av med lite extra energi. 
I början var hon lite spänd. Hon var välldigt nyfiken och taktade nästan fram sötungen! Hon var såå exalterad över att få hitta på något!
 
 
 
Jag var beredd på diverse BUS i mängder... 
Men jag blev så förvånad! Så fort jag kortade upp tyglarna och kom fram i trav så bara svävade hon fram <3 Luftiga, mjukt gungande steg. Fjäderlätt i munnen och hur mjuk och vig som helst :D Vilken Drömkaramell jag satt på!!! Tänk om hon faktiskt är så pass vuxen att det blivit en fantastisk ridhäst av henne...
 
 
 
Ruby kommer föralltid att ha en speciell plats hos mig :)
 
Alanis Moonstorm
2015-05-12 @ 23:14:34
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com

Du är fantastisk på att berätta på ett sätt som får det att vara intressant att läsa. Jag antar att den här texten betyder att du var inne och levlade häst, men din text känns mer levande än så. Rollar du(med andra eller för dig själv) eller är det bara i bloggen? x) Och att alla dina hästar har personlighet <3

Svar: Hihi :D Tack Alanis! Vad kul att höra <3 Nej det är enbart i bloggen jag gör det. Jag startade bloggen för rollspel och för att ha en plats till alla mina hästar och deras personligheter :D
Det är tänkt att jag bara ska skriva som Ada, men ibland slinker det igenom lite andra tankar också x)
Ada Wolfdaughter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0