Nightforce

Har mycket att göra, har varit uppe hela natten! (Ska redovisa ett projekt strax om ett par timmar) MEN det är också mycket väntetid då jag en hel del enbart väntar på att ett dataprogram som ska arbeta klart. Så därför har jag även varit i stallet under natten. Dels så levlade jag ju Rebell :) Vet ej senast jag var inloggad så pass sent, kommer verkligen inte ihåg.
 
Men alltså tyvärr, jag hatar kvällstiden. Det är alldeles för mörkt... Visst, stjärnhimlen är jätte jätte vacker! Men tycker det är så tråkigt att det ska vara så satans mörkt... Speciellt eftersom jag är en nattmänniska som gärna går ner till mina hästar och vill träna dem sent, eller rida ut med kompisar osv. När kvällen kommer så piggnar jag till, men jag vill ju för f*n fortfarande se något...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0