Anti

 
Namn: Antirocket
Ras: Jorvisk ponny
Mkh: 140,5 cm
Kön: Valack
Färg: Brun
Level: 15
Anti går i samma hage som sin bästa vän Apple, och hästen Air.
 
 
Antirocket är en mycket vänlig, söt, charmig ponny som kan vara lika duktig som han är busig!
Han är "häst" nummer 2 in i stallet och blev genast bästa vän med Apple.
 
 
 
Anti var min trotjänare under välldigt lång tid! :) Han har varit med på äventyr i hela Jorvik och under en period var han det enda jag visste! Han är inte så snabb, men bär alltid sin ryttare mycket stabilt och varsamt på även de stenigaste stigarna.
 
 
 
 
Anti är idag en väl utbildad ponny, men han har ändå inte glömt bort hur man ska busa bort en ryttare, eller hur man ska pussas för att få godis! ;)
 
 
 
 
Anti älskar att bli ompysslad! Han är den som alla kan hantera, och verkligen alla blir kära i hans mysiga lilla mule. 
 
 
 
 
Anti har nu även fått titeln barnponny. 
I och med att han kommit upp i mogna hästår så litar jag på honom, och låter därför han vara med på barnridning några gånger i veckan :) Det uppskattar han välldigt mycket då det ibland med lite större barn kan bli en hel del bus och lek. 
 
 
 
 
Anti är extra duktig inom western då han är välldigt smidig och vänder på en 5öring! Han hoppar så glatt och gör sitt bästa, men han tar inga direkta höjder. Inom dressyren har han välldigt fin gång, och är världens mjukaste att rida. 
 
 
 
Anti har en av de finaste hästfärgerna jag någonsin sett <3
 
 
 
 
 
 
 
Hemlig Beundrare!
2014-09-30 @ 19:59:37

Wow, vilka fina bilder! Va fin häst Anti är! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0