Nya Applerocket

Idag uppdaterades starthästen. Här är lite bilder på nya Applerocket <3
 
 
Jag tycker SSO gjort ett bra jobb. Särskilt huvudet på hästen är välldigt sött. Hästen rör sig bra, i alla gångarter. Färgerna är väl bevarade med särskilt en positiv utveckling på huvudet där det numer är en väl framträdane vit nosrygg så som en svag bläs. 
 
 
Dock så saknar jag den konvexa nosryggen, samt det stora, kraftiga, respektingivande huvud och uttryck som starthästen hade förut. Den nya hästen ser lite för naiv och nyfiken och oerfaren ut. Jag gillade Applerockets rynkade ögonbryn och smått bistra uppsyn. men men,,, Applerocket har en ny dag idag. Jag får finna hans personlighet även i denna modell som är nättare och sportigare, mindre, näpnare och sötare :) 
 
Jag hade dock önskat kraftfullare och mer respektgivande häst i sig, både stomme, form och huvud, samt en längre svans då den tycks ha klippts... Men har förståelse för att vi alla har olika uppfattningar om vår starthäst och överlag är jag mer positivt överraskad och nöjd :) Välkommen nya Applerocket!
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0