Me being a Bitch

 
 
Alltså vad jobbigt det är när klubbar har event i ridhuset xD Iaf där hoppbanan är...
Alltså vissa dagar kan jag vara en riktig surkärring i skallen och tänka diverse saker om klubbarna... De står dessutom ofta mitt framför hinder och har noll koll på att de iaf kunde stå i ett hörn eller så vidare...
Men så försöker ja påminna mig själv om att det är roligt med ett livat spel, och att det är klart dem ska kunna göra sånna roliga event! :) 
Men det är med undantryckt aggression jag sedan hoppar den hackiga banan med en massa vägrande/rivande pga att det är så mycket folk i ridhuset... Tur det går fort att göra de 3 hoppbanorna så jag slipper klubbarna, och klubbarna slipper mig :D
 
 
 
Men just detta tillfälle, när jag tog dessa bilder, så fick dem stå ut med mig ganska länge medans jag försökte få Äyi att posera och galloperade runt, runt, runt ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0